BMW X2’nin ikinci nesli daha büyük ve daha iyi özelliklerle geldi. Bu sportif küçük SUV-coupe, elektrikli iX2 modeliyle daha da büyüdü ve BMW’nin daha büyük modellerindeki lüks özellikleri taşıyor. Tartışmalı tarzına rağmen, iX2 günlük kullanımlarınız için birçok pratik özellik sunuyor. BMW iX2 xDrive30’un detaylı incelemesini yakında sizlerle paylaşacağız; ancak şu an odaklanacağımız konu aracın gerçek hayattaki menzili. Aracın şekli ve boyutu, makul bir verimlilik öneriyor, bu yüzden 64.8 kWh kullanılabilir batarya kapasitesi tatmin edici bir menzil sağlamalı. Her zamanki test rotalarımızda, her aracı test ettiğimiz yerde ve hızlarda gidip geldik. iX2’yi test ederken hava sıcaklığı 20°C idi, bu da kompakt BMW için sonuçlara ekstra bir avantaj sağlıyor.
BMW iX2 xDrive 30 modelinin yol testi sonuçları ne gösteriyor?
En düşük test hızımız olan 60 km/sa’de iX2 mükemmel bir verimlilik sergiliyor. Kabinde daha az teknoloji sunan çok daha küçük modellerle rekabet ediyor. Bu, araçtaki teknolojinin enerji tüketiminin minimal olduğu ve enerjinin büyük bir kısmının dört tekerleği güçlendirmek için kullanıldığı anlamına geliyor. Hızı 90 km/sa’ye çıkardığımızda iX2, mükemmel verimliliğini koruyor. Büyük 20 inç tekerlekleri ve dört tekerlekten çekiş sistemi olmasına rağmen, tek motorlu daha küçük modellerle tüketimde başa baş gidiyor ve mükemmel bir menzil sunuyor.
En yüksek test hızı olan 130 km/sa ile BMW iX2 xDrive30’un sonuçları göz kamaştırıcı olmasa da yine de iyi sayılır. Araç yüksek yapısı nedeniyle otoyol hızlarında biraz dezavantajlı ama yine de tek motorlu araçlarla başa baş gidiyor ve diğer dört çeker SUV modellerine göre daha fazla verimlilik gösteriyor.
BMW iX2 xDrive30’un verimliliği takdir edilesi. Bu küçük SUV-coupe, sürekli şarj istasyonlarında durmadan daha uzun mesafeleri rahatlıkla kat edebilir. Araç 130 kW’lık şarj desteği ile yüzde 10’dan yüzde 80’e kadar olan şarjı sadece 29 dakikada tamamlayabiliyor, bu da onu uzun yolculuklar için ideal bir seçenek yapıyor.